Una trentena d’alumnes de l’àmbit social visiten La Klosca
La setmana passada vam compartir la tasca de La Klosca amb una trentena d’alumnes. Uns estudien Integració Social a l’institut mataroní Puig i Cadafalch i, d’altres, Educació Social al Colegio Oficial de Educadores y Educadoras Sociales de Navarra.
Una visita que formava part d’un itinerari per conèixer projectes vinculats a l’Economia Social i entitats que treballen per la inclusió social de col·lectius vulnerables. Els alumnes de Mataró van estar fa un mes a Pamplona a fi de conèixer projectes d’allà. Un intercanvi cultural i social.
Expliquem el CFP, associació mare de La Klosca i el CET
Durant la visita, la Núria, tècnica de La Klosca els va explicar la nostra tasca de producció d’ous ecològics i la vessant social que hi ha darrere: aconseguir la inserció laboral de persones que conviuen amb una problemàtica de salut mental. Així mateix, va explicar què és el CFP i quina és la tasca i col·lectius que atenem.
Una visita molt dinàmica i constructiva gràcies a la curiositat de l’alumnat que va fer moltes preguntes.